11 причини да предавате на живо вашите събития

 

Стриймингът става все по-популярен през последните години, като световната индустрия струва над 184,3 милиарда долара. Ползите от предаване на събитията онлайн са многобройни и могат значително да повишат ангажираността на публиката и да помогнат на бизнеса да постигне целите си. Ето няколко причини, поради които стрийминг на аудио и видео е добра идея за всяко бизнес събитие:

  • Създава се ангажираност: Видеосъдържанието е силно ангажиращо – 73% от хората е по-вероятно да направят покупка, след като са гледали видеоклип. Според Facebook Live, стриймингът повишава тези проценти. Ако пък ви интересува разпространението на вашето видео съдържание, то сравнено със снимки и текст, разликата е 1200% повече споделяния във всички социални платформи.

  • Спестете ресурси: Стриймингът спестява време и пари в сравнение с традиционното видео производство. Разходите за професионална видео продукция могат да бъдат високи, включващи множество етапи и месеци производствено време. За разлика от това, предаването на живо е рентабилно, изискващо минимални разходи извън софтуера за стрийминг и таксите за водещи.

  • Генериране на потенциални клиенти:  Стриймингът  позволява на фирмите да събират ценна информация за своите зрители и да генерират потенциални клиенти. Събирайки информация като имена, имейл адреси и анализирайки коментари и ангажираност в социалните медии, може да се разбере по-добре целевата аудитория и сьответно да се приспособят маркетинговите кампании.

  • Комуникирайте в реално време:  Стриймингът на живо насърчава ангажираността в реално време и взаимодействието със зрителите. Той позволява на зрителите да разговарят помежду си и да задават въпроси на водещите по време на предаването на живо. Тази комуникация в реално време насърчава чувството за общност и гарантира, че зрителите няма да пропуснат важна информация или възможности да се ангажират със съдържанието.

  • Идентифицирайте вашата конкретна ниша: Стриймингът привлича аудитория, която наистина се интересува от темата или услугите, които се обсъждат. Тази целева аудитория позволява на бизнеса да се съсредоточи върху напреднали дискусии, без да обхваща основни концепции, спестявайки време и предоставяйки по-подходящо и информирано съдържание.

  • Всеки и навсякъде може да гледа:  Предаването на живо разчупва географските бариери и позволява на хора от всяка точка на света да гледат събитието. Това гарантира, че съответните членове на целевата аудитория могат да участват и да споделят различни идеи и гледни точки.

  • Удобен за вашия график: След предаването на живо фирмите могат да качат записаното видео на различни онлайн платформи, като уебсайт и/или страници в социалните медии. Това предоставя възможност за привличане на интереса на тези, които са пропуснали предаването на живо и достигане до по-широка аудитория. Зрителите могат също да гледат отново видеото, когато им е удобно, да прегледат информацията и да се потопят по-дълбоко в конкретни сегменти.

  • Увеличете посещаемостта на събитията на място: Противно на общоприетото схващане, онлайн стрийминга всъщност може да увеличи посещаемостта на събитията на място. Когато хвърлят кратък поглед на събитието чрез видеото на живо, фирмите могат да генерират интерес и да привлекат посетители, които искат да преживеят събитието лично, да се свържат с други хора и да се насладят на личните взаимодействия, които виртуалните преживявания не могат да осигурят.

  • Увеличете информираността за вашата компания: Предаването на живо предоставя възможност на хората да открият и научат за дадена марка. Споделянето на ценно съдържание и информация по време на live видеото увеличава шансовете зрителите да го споделят с приятелите си, като по този начин разширяват познаваемостта на марката и потенциално привличат нови клиенти.

  • Лектор от екрана: При традиционните събития, каненето на лектори или гости от различни градове може да доведе до значителни разходи. Стриймингът елиминира тези допълнителни разходи, като ви позволява да споделите събитието с толкова потенциални клиенти или потенциални бизнес партньори, колкото желаете, като просто споделите връзка. Това разширява набора от лектори и внася разнообразни гледни точки и опит в събитието.

  • Спестете разходи: Създаването на полупрофесионално видео обикновено струва на бизнеса доста скъпо. Дори аматьорските видеоклипове изискват значителни разходи. Стриймингът е рентабилно решение, което изисква минимални разходи, освен необходимия софтуер за стрийминг и такси за водещи.

За по-детайлна информация спрямо вашите конкретни нужди Заявете консултация

Previous
Previous

Как да увеличите приходите на вашето събитие с Live Streaming през 2024 г.

Next
Next

Ролята на видеото в рекламата